Bloemen

Hoi bezoeker,
Eindelijk een nieuw look voor mijn oude blog en een nieuwe naam. Papier, stempel & kleur. Ik heb mezelf voorgenomen wat regelmatiger de projecten en kaarten te posten die gemaakt zijn met de mooie stempels,inkten en nog veel meer producten van Stampin Up.

Vandaag een kaartje gemaakt met de nieuwe stempelset die je cadeau krijgt bij een besteding van €60 aan Stampin Up producten tijdens de Sale-A-Bration. De actie loopt nog tot en met 31 maart 2017.


De kleuren die gebruikt zijn:
Pool Party
Dapper Denim
Mint Macarone
Old Olive
De basiskaart is van Pool Party gestempeld op Whisper White en om het helemaal compleet te maken een bijpassende envelop.
De tekst stempel komt van Scrapbook Atelier.

Wil je bestellen laat het weten dan kan ik je informeren hoe je dat kunt doen. Op tabblad 'catalogus ' kun je een online versie openen.
Ook is het mogelijk de papieren catalogus via mij te krijgen.

Stempelgroetjes Mirjam

3 reacties:

  1. Mooie kaart op een mooi vernieuwd blog met een fantastisch mooie naam, ik wens je veel plezier met posten en dat we maar veel moois van je mogen zien.
    Liefs Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief