Paisley and Posies


Vorige week ben ik bezig geweest met het voorbereiden van een workshop met de Paisleys & Posies stempelset met bijpassende stansjes.
Eerst had ik mijn twijfels bij deze set oorspronkelijk uit de najaars catalogus van 2016 maar met deze frisse kleuren combinaties en de mogelijkheden om achtergronden te maken ben ik toch heel blij met deze set.

De Nederlandse teksten zijn van Scrapbook Atelier. En natuurlijk niet vergeten de envelop te stempelen.  Staat luxe toch :)
Zowel de bovenste als de onderste kaart hebben een subtiel gestempelde achtergrond.

De gedetailleerde vlinder is uit vellum gestansd en de eronder alleen de omtrek van goud cardstock.
Alle materialen zijn verder van Stampin'Up.
Kijk hoe mooi alle kleuren op elkaar zijn afgestemd de inkten, cardstock, linten en bakerstwine.
Leuk dat je een kijkje kwam nemen en heb je hierdoor ook interesse gekregen om Stampin'Up artikelen te willen bestellen neem dan contact met me op.

Fijne stempelgroetjes van Mirjam

En niet vergeten om een kijkje te nemen op het blog van mijn zus Sylvia voor mooie haak projecten die zij maakt,  hier de link:
http://stampinupsisters.blogspot.nl/?m=1

0 reacties:

Een reactie posten

Blogarchief