Dragonfly Dreams stempelset

Afgelopen woensdagavond heb ik weer eens een workshop gedaan samen met mijn vriendin Ank en zus Sylvia. Gebruik gemaakt van de stempelset Dragonfly Dreams van Stampin'Up en de mooie bijpassende thinlits (stansjes)
De vierkante kaart heb ik op YouTube gevonden en geen idee meer van wie sorry. 
Is misschien beetje to much op 1 rondje maar de kaart is voor mijn buurtjes die binnenkort 60 jaar getrouwd zijn en houdt zij van veel kleur en bloemen. 


Hieronder nog een paar kaartjes die we ook hebben gemaakt en natuurlijk overal een bijpassende envelop.  De meeste Nederlandse tekstjes zijn weer van het Scrapbook Atelier.


Ik vind de thinlits prachtig en fijntjes en let op de koperkleurige cardstock die ik heb gebruikt. .
love it.

Zou je graag in het bezit komen van de stempelset en thinlits neem dan contact met mij op ze zijn apart maar ook in een bundel verkrijgbaar en is dan voordeliger.

Tot stempels Mirjam

0 reacties:

Een reactie posten

Blogarchief